Wednesday 12 December 2012

Wahai Wanita Kekalkan Muda, tegang,seksi,halus dan gebumu itu.


Semalam sedang leka membelek suratkhabar..TERKEJUT ..!! bila tetiba mata terpaku pada satu pernyataan :-
Kak…tolong laa…suami saya dah mula berani meluahkan KETIDAKPUASANterhadap ASET saya…tentang KECANTIKAN dan tentang RASA PERAWANsaya..apa yg perlu saya buat..”
Cerita beliau selanjutnya amat menakutkan saya..dan saya PASTI ramai antara kita mengalami MASALAH yg sama..
Kalau suami yg dicintai dh mula meluahkan rasa..seperti ini,
Apa laa..awak nie…baru je umur 33 tahun..belum jejak 50 pun..tapi..bosan sgt..TAWAR..dah tak rasa apa2 pun..”Adoiii..kat mana nk letak muka ye…maluuuu nye…
Bila usia kita meningkat, pelbagai perkara yg mengganggu..apa tak nya..payudara mengendur..dalaman longgar, punggung pulak..makin mengembang..Mulalah diri kita rasa macam dah tua sangat..perasaan rendah diri pun apa lagi..mulalah menguasai..Tak guna pakai make up tebal2..bukan boleh cover pun..percaya cakap saya..semua tu PLASTIK..jangan jadi hipokrit..atasi segera jika sayangkan suami dan rumahtangga..mak saya selalu berpesan..hubungan suami isteri tu JAGA..jgn bagi PELUANG langsung dia (suami) nie cari ALASAN utk cari MAKAN di LUAR..KUNCI nya sebenarnya ADA pada kita sendiri..CARI..!!
Testimoni demi testimoni saya keluarkan..kalau saya promote habis2an tentu saya dah kaya raya..tapi saya lebih suka berkongsi kehebatan dan kebaikanBIOEVER ini utk membantu kawan2..Antara penceritaan sebenar kawan2..adalah payudara yg semakin anjal dan tegang, parut di perut makin pudar dan hilang (sy punya parut 18 tahun pun semakin hilang tau)..kulit wajah tegang,anjal,gebu dan berseri,mempunyai tenaga..dan yg BEST..hubunganINTIM kembali seperti malam pertama (ini hanya sekali percubaan dh boleh dapat kesannya)..tiada yg lebih berharga bila kawan2 tersenyum simpul berjumpa saya…Alhamdulillah..tq Allah.
Sesiapa yg berminat nak mencuba krim BIOEVER ini untuk kebaikan hubungan suami isteri..jom pm @ sms saya untuk dapatkan ia secepat mungkin.
MASA tidak menunggu kita…tapi KITA yg perlu mengejar MASA..
Nie salah satu testimoninya..
Kami hanya mempromosikan barang yg telah diuji kehebatannya..TERPULANG anda utk menerimanya
Tiada yang seumpanmanya..se HEBAT nya dan se MURAH nya ..
Jom sms @ pm saya segera.

No comments:

Post a Comment

Kintan's Premium Bio Order Forms

Nama:
Alamat emel :
No telepon :
Alamat penghantaran : (Rumah/Pejabat)
Produk/Barang pilihan : Premium Beautiful
Bioever Nano Cream
V3SR
Maharani
Lactolite
Kopi Mineral
Bbplus Kolagen
BVSM pelapik tilam
Sabun Marine
Garam Buluh Minum
Kuantiti barangan :
Ukuran puncak Dada (cm):
Ukuran bawah puncak dada (cm):
Ukuran pinggang (cm):
Ukuran punggung (cm):
Cara Pembayaran: Maybank 2u
CIMB
Kad kredit
Lain-lain soalan:

Get your own free form like this one.

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...