Wednesday 12 December 2012

Bermula dengan Premium Beautiful ..


Selepas 3 tahun memujuk En Suami Tercintaa…akhirnya pada pertengahan Nov 2011 aku beli juga PB nie..dulu en.suami bilang…tak payah..dah ok tu…abg tak kisah..tapi desakan hati seorang perempuan nie..tak kira laa walau umur ku baru jejak 4 series..nak jugak merasa pakaian kebanggaan perempuan nie..kata dua aku berikan pada en.suami..”kalau abg tak de member yg jual PB…intan nak beli kat kedai ini.(sambil tunjuk jari kat kedai….tepi jln)..akhirnya en.suami kata…”oh..ok..abg sms kwn abg nie dulu..tanya..ada tak..? sebab brand dia sama ngan brand Penapis Bioaura kan..”..kita tunggu..
Esuknya…en.suami kata..”mama..kwn abg kata ..ADA..tp kena berurusan ngan org umh dia laa..”Nanti kita jumpa dia..
Apoitment yg pertama kat Mc Donalds Setia Tropika..tapi tak jadi..so kami decide jumpa kat umh dia aje laa..senang maa…ok..dengan kuasa VETO ku..en.suami pun menghantar..(..teringat lagi nie…!! INDAHnya kenangan itu…hihihih)…selepas ukuran diambil..kami bersembang..ooo..Isterinya mengandung..rasa bersalah plk mula2 nak jumpa kat McD tu..sorry eh..
Then..masa sembang2 pompuan dlm bilik..isteri dia yg comelllll sgt2 ini menceritakan kepadaku ttg BIOEVER…Ya Allah..betulll dalam hatiku kata.ok je laa..benda nie..nak sapu juga..tanpa fikir2 panjang..just said OK..(mcm senag je aku nie pikir kannnn…isk2..)
Rupa2nya lps keluar bilik..en.suami dah pun didemokan dgn kwn dia tadi..gasak laa…aku ckp..So lepas penerangan ttg PB aku tu..campur tolak..itu ini..gedebak gedebuk …(mula2 masa nie..memang aku tak faham pa benda ttg marketing ke..plan ke.bisnes ke..side income ke…aku meng iyeeee kan aje..hihihi)..sebab memang TAK niat utk bisnes pun..NAK PB je..Cuma HATI tertarikkk …menarikkk sgt2..bila diceritakan kehebatan tentang MMR..apa tu..!!!????…next time saya citer.. Itu lah DAYA MAGNET yg maha kuat MENARIK aku utk join pakej nie…setakat PB..memang nak pakai..tapi Bioever..50-50…hihihi…(jgn mare eh Boss…nie citer lama)..

So ..proses penyapuan Bioever bermula……..apa yang JADI..????…kita tungguuu ye…

No comments:

Post a Comment

Kintan's Premium Bio Order Forms

Nama:
Alamat emel :
No telepon :
Alamat penghantaran : (Rumah/Pejabat)
Produk/Barang pilihan : Premium Beautiful
Bioever Nano Cream
V3SR
Maharani
Lactolite
Kopi Mineral
Bbplus Kolagen
BVSM pelapik tilam
Sabun Marine
Garam Buluh Minum
Kuantiti barangan :
Ukuran puncak Dada (cm):
Ukuran bawah puncak dada (cm):
Ukuran pinggang (cm):
Ukuran punggung (cm):
Cara Pembayaran: Maybank 2u
CIMB
Kad kredit
Lain-lain soalan:

Get your own free form like this one.

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...