Wednesday 12 December 2012

Hot..!! Hot..!!..Terpaksa saya izinkan juga.


Bukan senang nak memujuk org lelaki ini..terutama en SUAMI..nak ditegur..nanti MERAJUK..nak di MARAH…BERDOSA pulak…tapi apa yang sayalakukan adalah saya ajak dia wat sama2..saya minum kopi..dia minum..saya sapu BE..dia sapu..saya minum Lactolite ..pun dia minum…hahaha…saya makan Maharani…dia mkn celgynic..
Tak de niatpun nak suruh dia kurus ke…kecik ke.. janji dia tak de masalah kesihatan..ALHAMDULILLAH..sebelum ber V3SR secara tak sengaja nie pun diaTIADA kencing manis atau TIADA darah tinggi walaupun arwah ayahnya ada semua penyakit tersebut..SEBAB dari mula kahwin memang saya sgt2PRIHATIN  ttg penyakit2 nie..berjaga2 sebelum kena biarpun luaran nya nampak MONTEL..tapi tak de sakit2 yg bahaya tau..!!
So nak dijadikan cerita masa2 cuti sekolah nie..saya kemas2laa  apa yg patut..terjumpa plk gambar2 tahun lepas terutama masa bercuti pada bulan Jun  dan Oktober 2011..Ya Allah..betul ke niee??? Saya pun terus bandingkan dgn gambar terkini yg on the spot saya SNAP..sy terperanjat..sebab..PERUTnya..dah susut sedikit..pinggang dan punggung dah nampak kecil ..padanlaaa di asyik sebut..”Mama, seluar abg dah longgar laa…”..tapi saya je yg tak percaya..TAPI..gambar mana boleh TIPU2kan…Amin..tq Allah.
So..kini kami masih mengamalkan apa yg telah saya dan suami mulakan..PAKEJ V3SR tanpa sedar…hahaha..ye..memang banyak membantu..dan kini mlm2 dia mula MEMAKAI GIRDLE PB saya pulak..pakai laa Abg…janji puas hati..!!
InsyaAllah RAYA nanti dia semakin SLIMMMM kat PERUT…so siapa kataLELAKI PERUT BUNCIT tak leh susut…meh saya tolong…Insyaallah..Allah bantu..
Gambar masa Jun 2011–suka tutup baju kat perut..hahaha..
Nie pun sama..Jun 2011..waaa…semangat kan..!! masa nie kami bercuti ke Sabah.
Hah..yg nie pulak masa Oktober 2011..cuti ke Universal Studio Spore..Comel kannn perutnya itu…hahaha
Dan BESTnya…ini adalah gambar hari ini 5 Jun 2012.Masih ada lagi kecomelan perutnya..tapi dh KURANG sangat2..tq ALLAH..kami masih terus berusaha..
So sebagai kesimpulan untuk semua gambar2 di atas..saya TERPAKSAmengizinkan gambar ini di upload..bukan utk menunjuk2..sekadar utkBERKONGSI rasa…Syukur sangat2..apatah lagi VISERAT FAT nya(lemak2 tepu kat luar2 organ dlm badan seperti kat jantung,buah pinggang,hati dll tuuuu)..dah mula menurun.! Jom tgk..jgn maarah aaa….
Taraaa…..nie lahh dia..kesimpulannya…Jom Ber V3SR tanpa sedar..suka2 je pakai..lama2..JADI…saya dh buktikan..
Kepada kaum SUAMI TERPILIH @ kawan2 e.suami…jgn segan2 utk bertanya..sebab tak tanya nnti SESAT jalan..Jom kita SIHAT bersama2..muda Luar dan muda Dalam.kalau malu nak berurusan dgn saya..tyn je kat dia..
Cikgu Jefry -fb:jefry sarit – 019-7305669
@ sms saya : kintan salleh – 019-7110669

No comments:

Post a Comment

Kintan's Premium Bio Order Forms

Nama:
Alamat emel :
No telepon :
Alamat penghantaran : (Rumah/Pejabat)
Produk/Barang pilihan : Premium Beautiful
Bioever Nano Cream
V3SR
Maharani
Lactolite
Kopi Mineral
Bbplus Kolagen
BVSM pelapik tilam
Sabun Marine
Garam Buluh Minum
Kuantiti barangan :
Ukuran puncak Dada (cm):
Ukuran bawah puncak dada (cm):
Ukuran pinggang (cm):
Ukuran punggung (cm):
Cara Pembayaran: Maybank 2u
CIMB
Kad kredit
Lain-lain soalan:

Get your own free form like this one.

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...