Wednesday 12 December 2012

Kenangan Vietnam Mac 2012-1st Trip FREE.


Jom saya share sedikit pengalaman indah semasa pertama kali layak mendapat tiket VVIP TRIP nie.. baru je join dalam 3 bulan..dah layak..sesuatu yg sukar digambarkan..tgk je gambar2 ini..Jauh perjalanan ..luas pengalaman..memang BEST..
Kapalterbang Vietnam…BIRU…cantik sangat2..bhg dalam..saya kata..mcm kat AWAN NANO…CANTEKKSS
Happy sangat2..dapat gi OVERSEAS FREE..wit my hubby lagi…aha..kat belakang tu..MENTOR2 hebat saya..cik Mun & Naura..
Ini lah hotel kami..5 STAR..!!..kalau pergi sendiri..nak ke sini..yaa ampunnnn….mahal beb..tapi saya dapat FREEE…complete semua sekali..termasuk makan & minum…!! Bawak badan je..oopss..bawak ‘dong” jee…
Salah satu tempat kami lawati..lupa pulak namanya…hihihi
Ini tempat paling famous kat Vietnam..water puppet..walaupun kami tak faham bahasa vietnam..tapi enjoyyy..
Nak tau macam mana hidangan FREE 5 STAR kami…hah..cuba tgk…penuh satu meja..!!!..kalau kat HOTEL…tak terabis…!!
Bersama CDM NORAZLIN tersayang dan teman2 yg lain…panazzz seh…tapi BEST…FREE kannnnn
Ini barisan geng2 lelaki hebat kumpulan kami…termasuk lah en.hubby saya…hihiih
Nie yg paling BEST…SHOPPING TIME..shopping je yg kami ingat…hahaha..
Haa…betul kan…sebab asyikkkk SHOPPING je…tgk laa beg2 kami nie…beranak pinak..!!
My Mentor..TQVM…tanpamu tidak saya ke sini..KEPUASAN jelas terpahat di wajah dan hati..,saat2 happy sebelum meninggalkan Hotel utk balk ke Malaysia..penat sudah berehat,berhappy hour,berjalan2,berhoneymoon,bershopping sakan,…macam2 ber…lah..SEMUANYA sy dapat dgn biz ini..Alhamdulillah.
So..inilah kenyataan yg telah saya dan suami ALAMI..sengaja tidak post awal2 pasal TRIP nie..nak simpan every moment yg kami ada sewaktu di sana..Kalau tidak kerana biz HEBAT ini..mana kan mampu saya dan suami TERBANGmelangkaui MALAYSIA..setakat dlm negeri..biasa laa..
Inilah JANJI-NYA..kalau kita yakin, kita berusaha dan sentiasa berdoa..insyaAllah..ganjaran tetap ada.Ini trip saya dan suami yang pertama lepas 3 bulan join the biz..and after this..kami standby pulak utk second TRIP..keGUANGZHO..again FREE…masyaallah..SYUKUR ALHAMDULILLAH..Terima kasihku padaMu Ya Allah..
So..kawan2 semua...saya nie dah 41 tahun tau..bukan 21 tahun..still nak join biz nie..SEBAB..sy nak round the world FREE..nak tlg org lain to gain extra income and to be a better person which dlm biz ini and STG je yg boleh membantu saya..DO JOIN me..i’ll teach you how..my mentor will always be in our side..don’t worry..things will come easy when we think it EASY..Money will come to us if we dare to think it that way..!!
Meh…kami bantu…sms@call me direct : 019-7110669

No comments:

Post a Comment

Kintan's Premium Bio Order Forms

Nama:
Alamat emel :
No telepon :
Alamat penghantaran : (Rumah/Pejabat)
Produk/Barang pilihan : Premium Beautiful
Bioever Nano Cream
V3SR
Maharani
Lactolite
Kopi Mineral
Bbplus Kolagen
BVSM pelapik tilam
Sabun Marine
Garam Buluh Minum
Kuantiti barangan :
Ukuran puncak Dada (cm):
Ukuran bawah puncak dada (cm):
Ukuran pinggang (cm):
Ukuran punggung (cm):
Cara Pembayaran: Maybank 2u
CIMB
Kad kredit
Lain-lain soalan:

Get your own free form like this one.

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...