Wednesday 12 December 2012

Seronoknya BerV3SR…


Posting hari nie..semua sy copy paste drp wordpress sy ye..so ini adalh post masa bulan Julai lalu..so kalau ayatnya mcm pelik..faham ye..belated post..ahaks!!
ermm…lama sungguh tak update blog nie ..bukannya sengaja..tapi tahap kebusyian yg maxima kebelakangan nie..baru je lepas balik dari FREE TRIPyang kedua bersama Bioever ..ke Guangzho ,China. Memang dahsyattt…BESTTT..dan berbaloiii..semuanya disediakan..kami hanya bawaDUIT je utk shopping..hotel, makan,tour guide..semua siap..sampai tak larat nak jalan..
Pengalaman PALING INDAH adalah pada malam ke 2..menyusuri PEARL RIVER yg terkenal di Guangzho…CANTIKKKNya pemandangannn….dengan kerlipan lampu2 di bangunan2 dan sungai yg indah..asyikkk sungguh..kalau nak citer byk..memanglah tak larat nk tulis…tapi SUNGGUH..jika  tidak terjebak dalam bisnes BIOEVER nie..manakan dapat saya dan suami ke China..sesuatu yg memang tidak pernah kami gambarkan..Alhamdulillah..
OOpss..Tajuk V3SR..tapi citer lain pulak..ok lah..sy nak sharing cerita tentang V3SR..ramai benor yg tanya..apa itu V3SR..
V3SR adalah satu2nya projek istimewa dari Smart Tycoon untuk anda yg mementingkan kesihatan. Dalam program ini..badan akan di Format dan di program kan kepada badan yang baru. Sel2 badan akan diperbaharui dan semua akan didetoks dgn secara semulajadi..bagi yg suka minum air sejuk dan air batu…ini menyebabkan urat2 dalam bdan mengembang..ikut kata mentor saya..kalau urat salur darah dalam badan dah kembang…ko telan laa apa ubat utk slim sekalipun..tak kan jalan nye…So..dlm V3SR kami..ada bahagian yg kerjanya mengecutkan kembali urat2 dan saluran darah didalam badan..sekaligus akan mengurangkan kolesterol dalam salur darah..menjadikan ukurlilit badan kita semakin mengecil…hari demi hari sehinggalah ia kembali ideal…WOW..bestkannn???
Bukan itu shj..V3SR ini mampu mengurangkan Lemak Tepu Jahat (viseral fat) kat bahagian abdomen tu..tu yg biasanya perut jadi BONCIT...hahahah..lemak nie tak kan boleh hilang dgn mudah keculai kita berjogging setiap hari atau ke Gim..hah!!…sanggup ke,…?? sy awal2 angkat tangan…baru jogging 2 hari dah pengsan..tapi dgn V3SR MUDAH je..dalam seminggu dah boleh menunjukkan kesan positif…ada kawan saya yg susut 4cm bhg perut selepas 4 hari je..
V3SR juga menjadikan kita AWET MUDA..sebab kulit kita bertambah lembu, gebu,anjal dan tegang..nie semua kerja si BIOEVER lah..memang tak dinafikan langsung ...TERBUKTI..!! TERBUKTI..!! ini saya berikan sampel sebenar V3SR..dialah Mentor kami..dia mencetuskan program V3SR ini..walaupun dah graduate 7 minggu…tapi ukurlilit badan semakin mengecil..hingga kembali ke berat badan ideal..tanpa paksaan..secara SEMULAJADI dan SELAMAT..
Image

Kemudian..ini juga antara Testimoni2 kami yg telah berjaya Graduate V3SR 7 Weeks with US…Tahniah..!!
Image

No comments:

Post a Comment

Kintan's Premium Bio Order Forms

Nama:
Alamat emel :
No telepon :
Alamat penghantaran : (Rumah/Pejabat)
Produk/Barang pilihan : Premium Beautiful
Bioever Nano Cream
V3SR
Maharani
Lactolite
Kopi Mineral
Bbplus Kolagen
BVSM pelapik tilam
Sabun Marine
Garam Buluh Minum
Kuantiti barangan :
Ukuran puncak Dada (cm):
Ukuran bawah puncak dada (cm):
Ukuran pinggang (cm):
Ukuran punggung (cm):
Cara Pembayaran: Maybank 2u
CIMB
Kad kredit
Lain-lain soalan:

Get your own free form like this one.

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...