Wednesday 26 December 2012

Testimoni V3SR paling terkini.

Sharing dari Dr Elmy Johana, Pensyarah.
Cantikkan Dr Elmy ni..jom baca apa yg beliau share ni.. 

V3SR BERSAMA BB Pluss DIET SIHAT YANG MENAKJUBKAN!!!!

Saya memang minum BBpluss semasa dlm berpantang anak yg ke 4 baru2 ni hingga hari ni even saya breast feed. Alhamdulilah, kalau anak pertama dulu nak kena cari cream utk push up bagai dan nak firmkan mana part yg lembik2 especially tang perut, tapi kali ni saya mengamalkan Diet sihat V3SR + BB pluss collagen semasa dalam berpantang.

Seminggu pertama berpantang saya loss weight 10kg dan takde masalah nak firmkan mana part yg lembik, especially perut saya best betul kalau tak dulu saya kena pakai girdle berbulan2 ni tengok dah boleh pakai kebaya semula, dan tak susah nak cover perut nak pakai apa pun boleh, brest marvelous sbb ramai org tanya saya adakah saya pkai corset sbb breast nampak tinggi dan anjal, saya kata mana ada, even tak pakai pun still on that position he he.

” V3SR adalah satu Program AWET MUDA (secara semulajadi )di mana ianya merupakan
~Body re-program system utk kcantikan luar & dalam
~Mengembalikan keremajaan usia organ dalaman (jantung, buah pinggang, usus)

3 in 1 RE-PROGRAMMING PROSES!!!

1. Me'reducekan Vesceral Fat (lemak tepu yg telah lama berada disekeliling abdomen dan jantung)
2. Pakej keperawanan utk hubungan suami isteri complete dari hujung rambut sampai hujung kaki (kulit halus+ glow, muka V-shape, breast montok dan anjal, bahagian keintiman ketat dan 
3. Mereducekan ukur lilit + BONUS slim pakej.

Kalau kita pergi berjumpa Dr Pakar utk buat medical chek 1 body samada kita nak tau kita ada mengidap penyakit @ on the way nak dapat penyakit apa , ada 2 Hormon Test yg kita kena ambik. 
~Cek 3 hormon (pankreas, jantung dan buang pinggang) harganya rm 500++ ~Cek Hormon utk semua satu body ( all organ) harganya rm 1600++ 

So hari ni kami well trained consultant datang bwk BODY SCANNER UTK UKUR BODY AGE ANDA (Umur organ dalaman) PERCUMA SAHAJA!!! 

V3SR Bukan sekadar Re-programming Body System, tetapi juga satu program mengajar bagaimana kita BELAJAR UTK DIET SIHAT, KEMBALI MUDA DAN PERAWAN SELAIN MEMBANTU MENCEGAH PENYAKIT!!!




Orait....tak boleh tahan kannnn.....meh!! call @ sms sy

Kintan salleh 0197110669

No comments:

Post a Comment

Kintan's Premium Bio Order Forms

Nama:
Alamat emel :
No telepon :
Alamat penghantaran : (Rumah/Pejabat)
Produk/Barang pilihan : Premium Beautiful
Bioever Nano Cream
V3SR
Maharani
Lactolite
Kopi Mineral
Bbplus Kolagen
BVSM pelapik tilam
Sabun Marine
Garam Buluh Minum
Kuantiti barangan :
Ukuran puncak Dada (cm):
Ukuran bawah puncak dada (cm):
Ukuran pinggang (cm):
Ukuran punggung (cm):
Cara Pembayaran: Maybank 2u
CIMB
Kad kredit
Lain-lain soalan:

Get your own free form like this one.

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...