Wednesday 12 December 2012

Kopi mineral Garam Buluh Yang Hangat Di Pasaran.


Tiada Had lagi Untuk Si Peminat Kopi…hihihi..macam saya..!!
KENAPA..??? sebabnya saya dah temui kopi yang boleh saya minum SETIAP HARI tanpa menyebabkan saya sakit kepala …ini lah kopinya..terHANGAT di pasaran..!!
Kopi Mineral Garam Buluh ..utk kesihatan..utk kecantikan..2 in 1
Jom saya share maklumat tentang kopi kesayangan saya nie..
Dengan adunan bijian kopi Robusta dan garam buluh organik semula jadi dari Korea, Kopi Mineral Garam Buluh dengan aroma istimewa merupakan sumber bagi magnesium yang menggalakkan penyerapan dan pengekalan kalsium.
Kopi ini juga memenuhi cita rasa para peminat kopi,  membekalkan bahan mineral untuk kesihatan badan, menghilangkan keletihan dan melegakan tekanan.
Kopi yang diformulasikan dengan Garam Buluh berorganik dari Korea yang semulajadi, diadun bersama serbuk kopi segera Robusta yang mengharumkan. Adunan istimewa kopi ini bukan sahaja mernenuhi kepuasan para peminat dengan aroma yang menyegarkan, malahan membekalkan pelbagai bahan mineral terutamanya Magnesium. MAGNESIUM merupakan sumber mineral untuk menggalakkan penyerapan dan pengekalan kalsium.
Cara pembungkusannya kecil, mudah dibawa dan disediakan untuk kenikmatan anda pada bila-bila masa. Mudah dan ringkas..ini yang saya suka..!! Pergi kedai mamak..cuma minta air panas saja..pas tu kita bancuh kopi yg sihat nie..memang menjimatkan..
Oopss…Kandungan Kopi Mineral Garam Buluh ye…ok..nie dia,
Krimer Bukan Tenusu (Sirap Glukosa, Minyak Sayur, Protein Susu, Fosfat, Pengemulsi, Bahan Anti Gumpal, Warna), Serbuk Kopi Segera Robusla, Maltodextrin, Garam Buluh, Serbuk Koko, Aspartame. Mengandungi Bahan Penstabil dan Bahan Perisa yang dibenarkan.
kelebihan lain kopi ini…BOLEH MENYEBABKAN KITA RASA KENYANGGGG…saya selalu ter SKIP LUNCH…hihihi..sebab tak rasa lapar kalau dah pekena KOPI ni utk breakfast…sungguh!!..TAK PERCAYA…CUBA lah…terutama bagi yg nak slim menyelim tu…CUBA je..mana tau kan..kot2 dgn RM26.50 boleh menyebabkan kita susut sikitttt…alhamdulillah…
Ini lah kopi Mineral Garam Buluh tu…
Harga : RM 26.50 / kotak (20 peket)
Beli banyak ..sy beri harga borong…!! UNTUNGG..!! atau boleh juga dibeli macam nie..
Jualan Gudang…hihihi…KOPI MINERAL..RM28.00
Jom…kita UBAH kepada yang lebih baik..lebih sihat..demi keluarga dan anak2..demi KITA sendiri…pm @ sms saya..

No comments:

Post a Comment

Kintan's Premium Bio Order Forms

Nama:
Alamat emel :
No telepon :
Alamat penghantaran : (Rumah/Pejabat)
Produk/Barang pilihan : Premium Beautiful
Bioever Nano Cream
V3SR
Maharani
Lactolite
Kopi Mineral
Bbplus Kolagen
BVSM pelapik tilam
Sabun Marine
Garam Buluh Minum
Kuantiti barangan :
Ukuran puncak Dada (cm):
Ukuran bawah puncak dada (cm):
Ukuran pinggang (cm):
Ukuran punggung (cm):
Cara Pembayaran: Maybank 2u
CIMB
Kad kredit
Lain-lain soalan:

Get your own free form like this one.

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...