Monday 25 March 2013

Preggy mom & anemia..!

Khas utk preggy mom yg alami masalah HB low.....
(ANEMIA MASA MENGANDUNG)
jom baca apa kata fathimah...

Saya nak share tentang HB saya bln lepas ngan bln ni...
Memang amik darah betul2 lepas sebulan...

Berbeza kan???
Bln feb 10.2...siap kaler merah!
Alhamdulillah hari ni 11.2 :)))

Apa yg saya amalkan betul2 dalam tempoh sebulan ni eh...
Meh nak share...

Saya memang liat sket nak amik vitamin klinik...
Sbb rasa & bau yg xsedap tu...
Amik seminggu 2,3 kali je kot...
Tp yg saya x miss Mineral Coffee!
Kadang2 kalau rajin saya tambahkan lagi Garam Buluh Premier Drink dalam MC saya...
Biar masin lebih tp khasiat tinggi! ;)))

Alhamdulillah...
Result HB hari ni mmg best!
Tq Allah! ♥ ^_^

Nape HB low bahaya???
Nurse tu cakap nnt masa bersalin leh tumpah darah....
Baby kecik...leh jadi bawah 2.5kg sbb kurang oksigen...
So mmg penting kena jg HB esp preggy mom...
Lain2 info boleh jugak google eh....hihi...

So bg yg nak ikhtiar cam saya boleh cuba....
In shaa Allah dimudahkan...
Doa & usaha dgn istiqamah ye ^_^

No comments:

Post a Comment

Kintan's Premium Bio Order Forms

Nama:
Alamat emel :
No telepon :
Alamat penghantaran : (Rumah/Pejabat)
Produk/Barang pilihan : Premium Beautiful
Bioever Nano Cream
V3SR
Maharani
Lactolite
Kopi Mineral
Bbplus Kolagen
BVSM pelapik tilam
Sabun Marine
Garam Buluh Minum
Kuantiti barangan :
Ukuran puncak Dada (cm):
Ukuran bawah puncak dada (cm):
Ukuran pinggang (cm):
Ukuran punggung (cm):
Cara Pembayaran: Maybank 2u
CIMB
Kad kredit
Lain-lain soalan:

Get your own free form like this one.

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...