Sunday 17 March 2013

Bioever plus Mineral Coffee

--》Pengakuan ikhlas dari seorang suami! Jeng Jeng Jeng !《--

(Full credit tu Ustazah Jaedah Sapar)

En. Ghani,seorang pesara tentera dan ketika ini bertugas sebagai pengawal keselamatan .Diperkenalkan dengan Krim Nano Bio Ever dan Mineral Coffee oleh Kak Noriza Jalaluddin.

Dia memulakan ceritanya dengan ayat ni “Minta maaflah saya cakap”..

●Dulu…isteri saya tak mampu nak sembahyang seperti biasa sebab hanya mampu tunaikan solat di atas kerusi.

●Dulu….isteri saya hanya mampu masak nasi dan setiap hari saya akan beli lauk di kedai.

●Dulu…isteri saya kalau pergi kenduri mesti nak balik cepat sebab dia takut dengan bunyi paluan kompang yang boleh menyebabkan jantungnya berdegup kencang .

●Dulu…isteri saya tak mampu nak berjalan jauh sebab lututnya sakit .

●Dulu…isteri saya tak larat nak buat kerja rumah sebab keadaan tubuhnya lemah ..doktor sahkan ada ketumbuhan dalam otak .

Itu aje yang saya ingat sebab masa dia bercerita tu saya tak catat

Selepas tu dia sambung lagi memulakan dengan ayat yg sama “minta maaflah saya cakap” .Tapi kali ni dengan nada yang sangat HAPPY sambil tersenyum…

♥Sekarang…isteri saya dah cantik….!

♥Sekarang… dia dah boleh masak sedap2!

♥Sekarang…dah boleh sembahyang seperti biasa!

♥Sekarang…pergi kenduri dah tak takut dengar bunyi kompang!

♥Sekarang …dah boleh berjalan jauh sebab lutut dah tak sakit

♥Dan sekarang isteri saya mampu melakukan kerja rumah dengan sempurna..!
♥Isteri saya betul2 dah berubah !!!Alhamdulillah…

Itulah cerita En Ghani…seorang suami yang telah menghadiahkan isterinya Krim Bio Ever dan Mineral Coffee.
Sangat teruja dengan kesan positif isterinya,nak cuba pulak keajaiban BVSM..
dah order satu pun !
Terharu dengan semangat beliau untuk menambah nilai kesihatan isterinya.

Sekarang beliau sedang berkongsi kebaikan Bio Ever dam Mineral Coffee dengan kawan-kawannya.
Semoga isteri beliau dikurniakan Allah kesihatan yang baik…

Terima Kasih Ya Allah.Semoga kami terus dapat membantu menambah nilai hidup diri,keluarga dan orang lain…Alhamdulillah.

#pm/sms saya utk FREE demo Bioever dengan kesan yg boleh dilihat seawal 10 minit selepas sapuan dan HADIAH percuma dengan setiap pembelian ! peace!

No comments:

Post a Comment

Kintan's Premium Bio Order Forms

Nama:
Alamat emel :
No telepon :
Alamat penghantaran : (Rumah/Pejabat)
Produk/Barang pilihan : Premium Beautiful
Bioever Nano Cream
V3SR
Maharani
Lactolite
Kopi Mineral
Bbplus Kolagen
BVSM pelapik tilam
Sabun Marine
Garam Buluh Minum
Kuantiti barangan :
Ukuran puncak Dada (cm):
Ukuran bawah puncak dada (cm):
Ukuran pinggang (cm):
Ukuran punggung (cm):
Cara Pembayaran: Maybank 2u
CIMB
Kad kredit
Lain-lain soalan:

Get your own free form like this one.

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...