Wednesday 22 May 2013

BVSM. ..Demam Cepat Kebah..!

SHARING FROM SIS MARFIAH SODONO

Apabila anak-anak demam, ibu mana yang tak risau kan..lagi la anak-anak kecil ni..
memang bawa ke klinik jumpa Doktor, bagi ubat..
tapi bila dah ada Bio Velocity Sleep Mate,BVSM ni, saya perasan lebih cepat kebah..
bila sentuh dahi suhu dah ok, saya tengok anak-anak ni lebih bertenaga berbanding demam sebelum ada BVSM..

Mama diorang ni pun demam gak sebenarnya, tapi foto mama demam tak masuklah..
2 mggu slps anak saya ke-3 ni demam, saya plak demam..saya selubung je dgn BVSM, tak g klinik pun…
saya & suami memang tak suka g klinik kalau demam…hehehe.

Memang cepat kebah, kena minum air bioaura banyak2 la..memang rasa haus sangat, & perlu selalu ke tandas..buang haba ya.
selalunya kalau saya demam cecah 3 – 5 hari..ni 1 hari dah kebah, & bertenaga berbanding dulu..
kalau dulu bila demam je memang lemah je la 1 badan

Syukur alhamdulillah…walaupun saya tak pasti apa yg BVSM ni buat kat badan kitorang,
memang tak nampak la gelombang garam kristal tu klua dari fabrik pelapik tilam BV ni kan…
tapi hakikatnya ALLAH lah Yang Maha Penyembuh.

Macam kita jumpa Doktor kat klinik la kan, demam, doktor cek semua, lps tu ambil ubat…
balik kita makanlah ubat tu…lps tu alhamdulillah sakit kita sembuh..Doktor ke yg pulihkan sakit kita tu??? ke ubat tu yg sembuhkan kita????

PASTI ALLAH YANG SEMBUHKAN KAN…”MAMA, MACAM MANA LAMPU NI BOLEH MENYALA??????”

NAK KE BAGI ANAK MAKAN UBAT DEMAM & ANTIBIOTIK TU…
CARI ALTERNATIF & PM @SMS @ WHATSAPP SY DI 0197110669. .

No comments:

Post a Comment

Kintan's Premium Bio Order Forms

Nama:
Alamat emel :
No telepon :
Alamat penghantaran : (Rumah/Pejabat)
Produk/Barang pilihan : Premium Beautiful
Bioever Nano Cream
V3SR
Maharani
Lactolite
Kopi Mineral
Bbplus Kolagen
BVSM pelapik tilam
Sabun Marine
Garam Buluh Minum
Kuantiti barangan :
Ukuran puncak Dada (cm):
Ukuran bawah puncak dada (cm):
Ukuran pinggang (cm):
Ukuran punggung (cm):
Cara Pembayaran: Maybank 2u
CIMB
Kad kredit
Lain-lain soalan:

Get your own free form like this one.

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...