Friday 5 April 2013

Bioever dan suamiku!

Terkini...!!
Sharing drp seorang isteri dfn kisah suaminya dan asbab Bioever..izinkan sy share ye dik..tqvm.

salam buat semua . hari ini saya ingin berkongsi cerita tentang suami saya merupakan pesakit mata GLUKOMA dan menurut pakar hospital mata sebelah kiri telah buta dan doc telah mengeluarkan surat untuk membuang mata suami saya ,suami saya terpaksa menanggung kesakitan selama 24jam tanpa henti selama 2 bulan berturut turut, sehinggakan suami muntah setiap kali bacaan tekanan mata mencecah 50 dan menahan kesakitan kepala .

mase itu ubatnya hanya la minyak angin cap kapak seminggu sebotol besar RM11.50, bayangkan sakit yang dialami . sebak ati sy melihat suami menanggung sakit ini ,saya selalu memohon doa kepada allah agar suamiku menemui penawar sakitnya

namun setelah menggunakan BIO EVER NANO CREAM perubahan amat ketara dalam masa 7 HARI SAHAJA...... alhamdulilah bacaan tekanan mata suami saya telah 56 turun kepada 26.. dimana mata normal iaitu 14. saya bersyukur kepada allah swt ,kak zie dan kak Norlidah Nordin yang telah memperkenalkan BIO EVER NANO CREAM Kepada sy, saya berikan gambar sebelum dan selepas untuk semua melihat KEAJAIBAN BIO EVER NANO CREAM INI .

--------------------------------------------

Dari pembacaan sy, biasanye pesakit yg telah kehilangan penglihatan akibat glukoma tidak dpt melihat lg..sedih kn...syukur Allah tunjukkan jln buat isterinya utk menemui penawar buat suaminya..

Untuk bacaan ttg info penyakit ini...bole baca di sini..

http://pakarmata.com/malay_glaucoma.html

Atau

http://www.hmetro.com.my/articles/Ramaitakfahammasalahglaukoma/Article/

No comments:

Post a Comment

Kintan's Premium Bio Order Forms

Nama:
Alamat emel :
No telepon :
Alamat penghantaran : (Rumah/Pejabat)
Produk/Barang pilihan : Premium Beautiful
Bioever Nano Cream
V3SR
Maharani
Lactolite
Kopi Mineral
Bbplus Kolagen
BVSM pelapik tilam
Sabun Marine
Garam Buluh Minum
Kuantiti barangan :
Ukuran puncak Dada (cm):
Ukuran bawah puncak dada (cm):
Ukuran pinggang (cm):
Ukuran punggung (cm):
Cara Pembayaran: Maybank 2u
CIMB
Kad kredit
Lain-lain soalan:

Get your own free form like this one.

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...